CALAJECT™: Comfortabel & pijnvrij verdoven!

Deense Topkwaliteit voor – computer geassisteerde – anesthesie
Plaats direct uw bestelling
CALAJECT™ – Deense Topkwaliteit voor Computer geassisteerde anesthesie voor comfortabel & pijnvrij verdoven! Ontwikkeld en geproduceerd door RØNVIG Dental bekend van onder andere de Paroject en Compoject. De Calaject™ helpt u om pijnvrije en vriendelijke verdovingen toe brengen aan uw patiënten. Het systeem controleert de stroomsnelheid wat een zachte en vriendelijke verdoving garandeert. Zelfs palatinale injecties kunnen worden uitgevoerd met veel minder ongemak voor de patiënt. De lichte pen-grip levert een relaxte en ergonomische positie voor u als behandelaar en met een goede begeleiding van de vingers kunt u de naald in iedere situatie perfect controleren.De Calaject™ geeft de patiënt een vriendelijke en pijnvrije verdoving en geeft uzelf een comfortabele en relaxte werkhouding!

Calaject™ – introductie video (NL)

Calaject™ – interview dentist Anders Boel

Eenvoudig en veelzijdig gebruik

Één instrument voor het uitvoeren van alle tandheelkundige lokale verdovingen.  Programma’s voor intraligamentaire anesthesie, infiltraties en regionale zenuwblokkade (blokverdoving)

Kostenbesparend in gebruik

Geen extra kosten voor speciale na-leveringen of disposables, kan gewoon gebruikt worden met de uw standaard naalden en cartridges (ampullen)

Gemakkelijke gewenning en integratie in uw bestaande work-flow.

Vergt nauwelijks gewenning en uw patiënt zal direct het verschil ervaren.

Onderstaande foto’s geven de verschillende mogelijkheden en programma’s weer.
Uiteindelijk bepaalt u als expert zelf welk programma u voor welke behandeling / verdoving gebruikt.

Control unit:

• Touch screen – Gemakkelijk en simpel in te stellen en te gebruiken.
  • Display voor de actuele “injectie-druk” inclusief een automatische -switch-off- bij een te hoge weerstand in het weefsel.
  • Een geluidssignaal geeft de actuele stroomsnelheid aan.
  • Aangestuurd door een voetpedaal, eventueel ook te koppelen met het voetpedaal van uw unit.
 Handstuk en houder:

• Trillingvrij en uitgebalanceerd handstuk
  • Visueel contact met de cartridge gedurende de hele injectie.
  • Automatische aspiratie  indien de druk op het voetpedaal wordt verminderd
  • Kan gebruikt worden met standaard naalden en cartridges (ampullen)

Hoe werkt de Calaject™?

Aan de slag met de Calaject™