UV-C Desinfectie

Innovatieve lichttoepassing voor desinfectie van persoonsgebonden kleine hulpmiddelen (medisch / dentaal)
Voorkom verspreiding van micro organismenInfectieziekten worden veroorzaakt door micro-organismen zoals bacteriën, virussen, parasieten en schimmels. Deze microbiologische ziekteverwerkers worden o.a. verspreid door menselijk contact en bij gebruik van diverse persoonsgebonden devices.
Niets is zo schoon als het lijkt. Op mobiele devices in de zorg blijken veel meer bacteriën te zitten dan op een openbaar toilet. Wat dacht u van telefoons, tablets maar ook sleutels, pasjes etc of andere items in uw dagelijkse praktijk kunnen een besmettingsbron vormen.
4CleverDental biedt praktijk gerichte oplossingen bij het tegengaan en neutraliseren van verspreiding van infecties en draagt graag bij aan een veilige en gedesinfecteerde (dentale) werkomgeving door toepassing van Ultraviolet-C (UV-C) lichttoepassingen : van persoonsgebonden (kleine) hulpmiddelen, praktijk-items tot volledige praktijkruimten.

UV-C BOX

MEDIUM

De UV-C Desinfectie Box MEDIUM (E3) is voorzien van 3 x 40W UV-C lampen om verspreiding van infecties, bacteriën en virussen tegen te gaan op uw apparatuur en verzorgt hiermee een desinfectieniveau van 99,99% (log-reductie 4).

UV-C BOX

SMALL

De UV-C Desinfectie Box SMALL (E2) is voorzien van 2 x 40W UV-C lampen om verspreiding van infecties, bacteriën en virussen tegen te gaan op uw apparatuur en verzorgt hiermee een desinfectieniveau van 99,99% (log-reductie 4).

UV-C

THOR

De THOR is een innovatief systeem voor de desinfectie van ruimten en oppervlakten op basis van UV-C technologie (des- infectieniveau van 99,9999% (log-reductie 6). Middels intelligente ‘room-mapping’ wordt de gehele ruimte gedesinfecteerd.

PHONESOAP

3.0

De PhoneSoap 3.0 is de enige oplader voor smartphones, die desinfecteert terwijl hij oplaadt. Efficiënte desinfectie in 10 minuten. Voor uw smartphone heeft dit device een 2 in 1 oplossing:  uw smartphone wordt zowel opgeladen als gelijk gedesinfecteerd.

Ook inzetbaar voor het duurzaam hergebruik van mondkapjes

Zeer inzetbaar tijdens dagelijkse routine

Tevens doeltreffend in schaduwrijke gebieden”

100% veilig voor smartphones; geen hitte, vocht of chemicaliën

Bestellijst

UV-C Phonesoap 3.0 (Orchid)

• Met de ingebouwde geluidsversterker blijf je je telefoon gewoon horen
  • De twee oplaadpoorten maken de PhoneSoap 3.0 geschikt voor alle soorten telefoons.

UV-C Phonesoap 3.0 (White)

• Met de ingebouwde geluidsversterker blijf je je telefoon gewoon horen

UV-C Phonesoap 3.0 (Gold)

• Met de ingebouwde geluidsversterker blijf je je telefoon gewoon horen