Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Retourneren

Retourneren

Hoe retourneer ik (een deel van) mijn bestelling ?

Indien u een item van uw bestelling of uw gehele bestelling wilt retourneren, neemt u contact op met 4CleverDental – Klantenservice – dat kan telefonisch (010-2004050) of per email. In geval van email, stuurt u een bericht naar info@4cleverdental.nl met daarin:

      1. Uw gegevens
      2. Ordernummer
      3. items welke u wens te retourneren

Aanmelden
Klik op de link (zie beneden) en download het 4CD-retourformulier, vul het zo compleet mogelijk in om bij uw retourzending te kunnen meesturen.

Verzenden
Vervolgens stuurt u het item of (deel van de) order binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking retour aan:

4CleverDental (4CD) v.o.f.
Kiotoweg 141
3047 BG – Rotterdam

 

Voorwaarden retourneren

  • Item(s) dienen binnen 14 dagen na retour-melding bij ons retour zijn binnengekomen.
  • Item(s) dienen in originele staat en/of verpakking te worden geretourneerd.
  • Item(s) dienen compleet en ongebruikt te worden geretourneerd.
  • De retourzending dient voorzien te zijn van een copy-factuur en retourformulier.

In het algemeen geldt : verzend de retouritems met respect, zoals u ze ook netjes van ons heeft ontvangen. Items die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen helaas niet retour worden genomen, er vindt dan geen terugbetaling plaats.

Foutieve levering
Allereerst, excuus voor het ongemak! Indien u een item ontvangt wat niet juist is, niet besteld is vragen wij u een mail te sturen naar info@4cleverdental.nl met daarin alle informatie en graag een foto van het item dat u in plaats van het bestelde item heeft ontvangen. Wij lossen het zo snel mogelijk op en zorgen dat, indien voorradig, het item zo snel mogelijk wordt nageleverd.
Is het item dat u heeft ontvangen wel het item wat u heeft besteld maar is deze beschadigd of ontbreekt er iets? Stuur ook dan aub een foto van het item, uw gegevens en het probleem naar: info@4cleverdental.nl.

Terugbetaling
Na ontvangst van uw retour checken wij of het item(s) voldoet aan alle voorwaarden en indien dit het geval is, zorgen wij dat u binnen 14 dagen een creditnota ontvangt of het bedrag is teruggestort naar uw rekening.

    • Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
      Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals u oorspronkelijk heeft afgerekend tenzij u kenbaar heeft gemaakt dat dit op andere wijze dient te gebeuren.
    • Worden de oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald?
      Wanneer u de gehele bestelling compleet retourneert. betalen wij ook de oorspronkelijke verzendkosten compleet terug . Indien het een gedeelte van de oorspronkelijke zending/bestelling betreft, zullen de oorspronkelijke verzendkosten niet worden terugbetaald.

Retourkosten
De kosten voor het retourneren van de item(s) komt voor rekening van de klant. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de verzendwijze die u verkiest.

  • Let op: zendingen die zonder T&T worden teruggestuurd en kwijtraken in de post worden niet gecrediteerd. Bewaar dus altijd uw verzendbewijs met T&T totdat uw retour is verwerkt. Retourneert u een product omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Handige tips
Wij proberen uw retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips.

  • Zorg ervoor dat u de artikelen goed inpakt zijn zodat ze niet beschadigen tijdens transport.
  • Om afval te besparen kunt u de doos gebruiken waarin wij het product naar u hebben verstuurd.
  • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is.
  • Zorg dat u aan alles voorwaarden heeft voldaan voor juiste retour-procedure voor soepele retour-afhandeling.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Verzenden
  • Sold
  • Add to cart
Click outside to hide the comparison bar
Compare